Fitness Redaktor  

Jak prawidłowo wykonać hip thrust ?

Najlepszym ćwiczeniem wagi ciała można zrobić, aby zbudować silniejszy pośladki jest mostek pośladków, a więc naturalnie wynika, że najlepsze ważone ćwiczenia można zrobić dla nich obejmuje podobny ciąg bioder.

To mniej więcej to, czym jest nacisk na biodra, mostek pośladków z ciężarkami, choć masz również podniesione ramiona. Dokładniejsze punkty techniki są zawsze ważniejsze w przypadku ciężkich ciężarów, więc nie pomijaj pełnego wyjaśnienia poniższego ćwiczenia.

Będziesz chciała uzyskać wszystkie informacje na temat tego, jak wykonać nacisk na biodro, ponieważ po prostu powinieneś to robić. Nie tylko pośladki czerpią korzyści z tego ćwiczenia, ponieważ ten ruch rekrutuje również twoje sznurki i mięśnie quadów, a także pomaga budować szybkość i siłę w twoich nogach obok siły. Po kilku tygodniach dodawania go do swojej regularnej rutyny, zauważysz korzyści, gdy wykonujesz przysiady lub martwe punkty. Krótko mówiąc, żaden plan treningu dolnej części ciała nie jest kompletny bez nacisku na biodro.

Zmiany ciągu bioder

Mostek pośladków działa te same mięśnie, co pchnięcie biodra, ale jest nieważony, więc działa zarówno jako przydatna alternatywa, gdy nie masz dostępu do sprzętu i jako stepingstone ćwiczenia dla tych, którzy muszą zbudować trochę siły i pewności siebie przed odpoczynku sztangi przez uda.

Połóż się na plecach z ramionami po bokach, zgiętymi kolanami i nogami posadzonymi na ziemi. Ściśnij pośladki, uciśnij pięty i wepchnij biodra w górę, tak aby utworzyć prostą linię od kolan do ramion. Przytrzymaj przez sekundę w górnej części ruchu, a następnie opuść powoli.

Jednonogi nacisk na biodro
Jest to zaawansowana odmiana nacisku na biodro, więc najlepiej spróbować jej bez użycia najpierw jakichkolwiek ciężarków, ponieważ niestabilność stworzona przez posadzenie tylko jednej stopy na ziemi może spowodować przewrócenie się. Ustaw się na napór na biodro jak zwykle, ale podnieś jedną stopę z ziemi, utrzymując zgięcie w kolanie. Utrzymuj nogę uniesioną do góry, gdy podnosisz biodra i wracasz w dół. Ta zmiana może pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów z równowagą sił w Twoim ciele, a także stanowić wyzwanie dla Twojego rdzenia, aby oprzeć się rotacji spowodowanej uniesieniem jednej nogi.